Klientų aptarnavimo centras Ukmergės g. 220, 2 aukštas, Vilnius
Informacija mokesčių klausimais, pažymų, skundų priėmimas, sutarčių sudarymas, gyventojų paraiškų bei užsakymų priėmimas dėl remonto darbų arba ištikus avarijai darbo laiku)
Tel. (8 5) 246 6644,
Mob. 8 615 14 489, el. p. kac@sileja.lt; dispecerine@sileja.lt
Darbo laikas: I-IV 7:30-16:30 V 7:30-15:15

Administracija Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius
Tel. (8 5) 246 6968, Faks. (8 5) 246 8782, el.p. info@sileja.lt
Darbo laikas: I-IV 7:30-16:30 V 7:30-15:15
Pietų pertrauka 11:30-12:15

Klientų aptarnavimo kokybės kontrolės telefonas
Tel. (8 5) 204 1540, El. p. kokybe@sileja.lt

Avarinės tarnybos:

UAB „Grinda“ miesto avarinė dispečerinė tarnyba (Vandentiekio, kanalizacijos ir šilumos tinklų)
Tel. 1355, (8 5) 215 2112, 8 650 99267 (ne darbo valandomis)
Telefono tinklų - Tel. 119
Elektros tinklų - Tel. (8 5) 261 1020 / (85) 270 0830
Dujų - Tel. 04(8 5) 236 0407

Liftų:
UAB „Kone“, Tel. (8 5) 242 9796; 8 687 90 444
UAB „Schindler liftas“, Tel. (8 5) 216 2852, 8 700 70 112
UAB „Baltijos liftai“, Tel. 8 700 55 966
Gatvių apšvietimo - Tel. (8 5) 249 6005 / (8 5) 249 6104

Avarinis durų (spynų) atrakinimas UAB "Vitemus" - Tel. (8 5) 265 0555, Mob. 8 699 19 689