Visai ne dirba.Nuo 2 liepos iki siol Dukstu 5 3 laiptine be karsto vandens vonioje ir saltas gyvatukas.Pavargome skambinti kasdien.Nors siandien jau 10 liepo ir nera rezultatu
Seskines 75 antra laiptine neveikia liftas.susidaro toks ispudis kad specialiai ji atjungia tik del to kad uzsakyt nauja uz 50 000eu.paskaiciavau pirmam ir antram auksciam liftas nepriklauso lieka 7auks gaunasi po 66-70eu kas men tam kad ismoket tos 50000.ziema syldymas NT kainos kyla kokia vieta jus galvojat
2025 01 25 užregistravus problemą, greitai atvyko meistras Valentinas D., operatyviai ir profesionaliai pašalino problemos priežastį, kompetentingai ir išsamiai paaiškino situaciją, bendravo korektiškai, mandagiai ir kultūringai. Esu labai patenkinta šio meistro darbo kokybe.
Nuoširdžiai šiandien pradžiugino šileja. Parašius rytine žinute su prašymu suraisyti sulužusius laiptus, maža to kad atraše ir užregistravo problema po minutes. Bet ir dar po valandos jau meistrai buvo kieme. Labai džiaugiuosi tokiu operatyvumu !! Šaunuoliai
Sveiki, Joana. Namų teritoriją prižiūri miesto teritoriją tvarkanti įmonė. Šiuo atveju problemą galite registruoti per aplikaciją "Tvarkau miestą" arba tiesiogiai už Šeškinės seniūniją atsakingai vadybininkei Zitai Lukšienei tel. nr. +370 686 22 934, el. paštas zita.luksiene@vilnius.lt.
Sveiki!
Kur galėčiau pamatyti namo Gelvonų 61, ilgalaikį priežiūros planą, už kurį butų savininkai kviečiami balsuoti iki 2024-01-10? Pamiršote prisegti prie pranešimo?
Kodėl jūs man nepateikiat skolos ataskaitos? Visus mokesčius moku atskirai paslaugų tiekėjams, o jūs po to kai susimoku mokesčius vis mėnesis iš mėnesiu pripliusuojat prie kito mėnesio. Kas vyksta?! Kur man kreiptis dėl nuolatinio sukčiavimo?
Gerb. Nerijau, galėsime atsiųsti Jums skolos ataskaitą Jūsų pateiktais kontaktiniais duomenimis. Problema tame, kad skola susikaupė dar 2022 metų viduryje. Nuo to laiko gana reguliariai mokėdavote didesnes sumas, kad dengti anksčiau neapmokėtas sąskaitas. Nuo šių metų birželio mėn. pradėjote mokėti mažesnes sumas nei mėnesinė sąskaitos suma, o nuo rugpjūčio mėn. 1 d. įmokų iš Jūsų toliau nebegauname dėl ko Jūsų skola vėl stipriai išaugo. Maloniai primename Jums sąskaitas apmokėti laiku, kad nekiltų problemų ateityje.
Sveiki. Jūsų atveju mokestiniai pranešimai buvo siunčiami kitu el.pašto adresu, kurį buvo nurodžiusi namo įgaliotinė kai UAB "Šilėja" pradėjo administruoti Jūsų namą. Primename, kad pasikeitus paslaugų gavėjui ar pastebėjus, kad sąskaitų negaunate, administratorius turėtų būti atitinkamai informuojamas. Visas sąskaitas Jūsų butui galėsite rasti prisijungę prie savitarnos.
Namas pakeičia jus kaip administratorių. Vis tiek gaunu kažkokią sąskaitą. Nueinu į savitarną - ji neveikia. Nusiunčiu jums laišką, kad neveikia sertifikatai - nekrauna savitarnos. Negaunu jokio atsakymo ir ramiai sau užmirštu, nes niekas nieko neatsako. Po poros mėnesių skambina skolų išieškojimo įmonė. Puikus priminimas :) Susimoku jums ir dar susimoku jiems. Gal norit dėl savo klaidos apmokėti jiems administravimo mokesčius?
Sveiki. Patikrinus informaciją mokestinis pranešimas Jums buvo išsiųstas el.paštu 04.13 d., vėliau 3 kartus siuntėme automatinius priminimus 04.27 d., 06.06 d., 07.11 d. apie įsiskolinimą. 06.06 d. atsiuntėte atsakymą "Jūsų savitarnos SSL sertifikatas baigė galiot." el.paštu iš kurio gavote priminimą. Sertifikatai Jūsų kreipimosi metu buvo atnaujinami dėl trečiųjų šalių atliktų pakeitimų ir tai galėjo sukelti laikinų nepatogumų jungiantis prie savitarnos. Primename, kad siekiant išvengti nesusipratimų, įmokas reikia apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos Jums patogiu būdu.
Noriu pateikti atsiliepimą apie valytojos darbą. Tarp vartotojų rašomų skundų noriu padėkoti už gerą darbą mūsų namo (Ukmergės g 200, Vilnius) valytojai. Tikrai džiaugiamės turėdami gerai savo darbą atliekančią valytoją, kuri gerai išvalo laiptinę, rūsio patalpa, informuoja namo administratorių dėl esamų trūkumų ( netvarkingų lifto grindų ir t.t.). Žodžiu tikrai džiaugiamės tokia neabejinga ir kruopščia valytoja. Tikiuosi, kad bent pagirimas pasieks šią darbuotoją.
DIDELIS AČIŪ ŠILĖJOS darbuotojui, kuris padėjo man su KIA išvažiuoti iš slidaus sniego kalno 2021.02.22 d. 8 val.ryto Apgailestauju, kad neįsiminiau automobilio numerio (baltas,,kablukas" su Šilėjos logotipu)... NUOŠIRDUS AČIŪ -sėkmės, sveikatos!!!!!
Rasyskit savo saskaitose aiskiai atsiskaitomaja saskaita, o ne 8 ar 9 eilutes. Yra imone ir yra atsiskaitomoji saskaita.
Kokia jusu atsiskaitomoji saskaita seb banke?
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus, kurie leidžia vykdyti kokybišką klientų įmokų apskaitą siekiant išvengti nenustatytų mokėtojų, informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus, kurie leidžia vykdyti kokybišką klientų įmokų apskaitą siekiant išvengti nenustatytų mokėtojų, informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.
kodėl atsiųstame mokėjimo pranešime ( pvz.Nr.S4249) nėra nurodytos Jūsų įmonės sąskaitos , į kurią reikia mokėti mokesčius? Prieš tai mūsų namą administravo kita įmonė. Jų atsiųstuose pranešimuose buvo nurodyta sąskaita. jeigu nurodote kiek mokėti, tuomet prašome nurodyti ir visus banko rekvizitus.
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.
Skambinau paklaust kodel negavom saskaitos. Atsakymas buvo- nu kaa ash zhinau, valytojas klauskit? Ka????? Man reikia dabar ieshkot valytojas ir klaust? Gal but man ir ishneshuot visos sakaitos. Jus turit pasirupinti kad saskaitos ateitu o ash turiu pasirupinti kad saskaita butu apmoketa. Todel prashau, susisiekit su valytoja, Dukstu 6. Ash noretum gaut saskaitos.
Aciu.
Norime paaiškinti, kad esate prisijungęs vartotojas prie mūsų sistemos ir sąskaitas galite matyti mūsų internetiniame tinklalapyje, todėl popierinės sąskaitos nėra siunčiamos. Norėdami papildomai gauti sąskaitas elektroniniu paštu, prašome kreiptis el. paštu info@sileja.lt nurodydami mokėtojo kodą ir elektroninį paštą, kuriuo pageidaujate gauti elektronines sąskaitas.
Leonarda
Visai ne dirba.Nuo 2 liepos iki siol Dukstu 5 3 laiptine be karsto vandens vonioje ir saltas gyvatukas.Pavargome skambinti kasdien.Nors siandien jau 10 liepo ir nera rezultatu
Jurij
Seskines 75 antra laiptine neveikia liftas.susidaro toks ispudis kad specialiai ji atjungia tik del to kad uzsakyt nauja uz 50 000eu.paskaiciavau pirmam ir antram auksciam liftas nepriklauso lieka 7auks gaunasi po 66-70eu kas men tam kad ismoket tos 50000.ziema syldymas NT kainos kyla kokia vieta jus galvojat
Jurij
Seskines g 75 antra laiptine. Mes apmokam visas paslaugos kurie iskacioti i sask uz paslaugas. Kodel valytoja tik pirmus aukstus valo o paskutinius NE
Karo
Dųkštu 8 2 laiptine nevalima
BIRUTĖ
Noriu padėkoti Šilėjos vadybininkui už operatyvumą ir kokybišką darbą atliekant vamzdžio keitimą rūsyje
Jelena
2025 01 25 užregistravus problemą, greitai atvyko meistras Valentinas D., operatyviai ir profesionaliai pašalino problemos priežastį, kompetentingai ir išsamiai paaiškino situaciją, bendravo korektiškai, mandagiai ir kultūringai. Esu labai patenkinta šio meistro darbo kokybe.
Jane
Dėkoju Virginijai Ambrasienei už geranoriškumą, nuoširdžią pagalbą ir malonų bendravimą . Sėkmės tolimesniame darbe.
Goda
Nuoširdžiai šiandien pradžiugino šileja. Parašius rytine žinute su prašymu suraisyti sulužusius laiptus, maža to kad atraše ir užregistravo problema po minutes. Bet ir dar po valandos jau meistrai buvo kieme. Labai džiaugiuosi tokiu operatyvumu !! Šaunuoliai
Joana
Laba diena, prie Ukmergės 232 einant link Čiobiškio g. visai nevalyti šaligatviai ir nebarstyti.
Šilėja
Sveiki, Joana. Namų teritoriją prižiūri miesto teritoriją tvarkanti įmonė. Šiuo atveju problemą galite registruoti per aplikaciją "Tvarkau miestą" arba tiesiogiai už Šeškinės seniūniją atsakingai vadybininkei Zitai Lukšienei tel. nr. +370 686 22 934, el. paštas zita.luksiene@vilnius.lt.
Rita
Sveiki! Kur galėčiau pamatyti namo Gelvonų 61, ilgalaikį priežiūros planą, už kurį butų savininkai kviečiami balsuoti iki 2024-01-10? Pamiršote prisegti prie pranešimo?
Šilėja
Sveiki. Namo ilgalaikis finansinis planas gyventojams pateikiamas kartu su balsavimo biuleteniu.
Nerijus
Kodėl jūs man nepateikiat skolos ataskaitos? Visus mokesčius moku atskirai paslaugų tiekėjams, o jūs po to kai susimoku mokesčius vis mėnesis iš mėnesiu pripliusuojat prie kito mėnesio. Kas vyksta?! Kur man kreiptis dėl nuolatinio sukčiavimo?
Šilėja
Gerb. Nerijau, galėsime atsiųsti Jums skolos ataskaitą Jūsų pateiktais kontaktiniais duomenimis. Problema tame, kad skola susikaupė dar 2022 metų viduryje. Nuo to laiko gana reguliariai mokėdavote didesnes sumas, kad dengti anksčiau neapmokėtas sąskaitas. Nuo šių metų birželio mėn. pradėjote mokėti mažesnes sumas nei mėnesinė sąskaitos suma, o nuo rugpjūčio mėn. 1 d. įmokų iš Jūsų toliau nebegauname dėl ko Jūsų skola vėl stipriai išaugo. Maloniai primename Jums sąskaitas apmokėti laiku, kad nekiltų problemų ateityje.
Egidija Staneviciene
Sveiki, Negaunu sąskaitų už namo priežiūrą. Ar čia normalu?
Šilėja
Sveiki. Jūsų atveju mokestiniai pranešimai buvo siunčiami kitu el.pašto adresu, kurį buvo nurodžiusi namo įgaliotinė kai UAB "Šilėja" pradėjo administruoti Jūsų namą. Primename, kad pasikeitus paslaugų gavėjui ar pastebėjus, kad sąskaitų negaunate, administratorius turėtų būti atitinkamai informuojamas. Visas sąskaitas Jūsų butui galėsite rasti prisijungę prie savitarnos.
Mantas
Namas pakeičia jus kaip administratorių. Vis tiek gaunu kažkokią sąskaitą. Nueinu į savitarną - ji neveikia. Nusiunčiu jums laišką, kad neveikia sertifikatai - nekrauna savitarnos. Negaunu jokio atsakymo ir ramiai sau užmirštu, nes niekas nieko neatsako. Po poros mėnesių skambina skolų išieškojimo įmonė. Puikus priminimas :) Susimoku jums ir dar susimoku jiems. Gal norit dėl savo klaidos apmokėti jiems administravimo mokesčius?
Šilėja
Sveiki. Patikrinus informaciją mokestinis pranešimas Jums buvo išsiųstas el.paštu 04.13 d., vėliau 3 kartus siuntėme automatinius priminimus 04.27 d., 06.06 d., 07.11 d. apie įsiskolinimą. 06.06 d. atsiuntėte atsakymą "Jūsų savitarnos SSL sertifikatas baigė galiot." el.paštu iš kurio gavote priminimą. Sertifikatai Jūsų kreipimosi metu buvo atnaujinami dėl trečiųjų šalių atliktų pakeitimų ir tai galėjo sukelti laikinų nepatogumų jungiantis prie savitarnos. Primename, kad siekiant išvengti nesusipratimų, įmokas reikia apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos Jums patogiu būdu.
Gyventoja
Noriu pateikti atsiliepimą apie valytojos darbą. Tarp vartotojų rašomų skundų noriu padėkoti už gerą darbą mūsų namo (Ukmergės g 200, Vilnius) valytojai. Tikrai džiaugiamės turėdami gerai savo darbą atliekančią valytoją, kuri gerai išvalo laiptinę, rūsio patalpa, informuoja namo administratorių dėl esamų trūkumų ( netvarkingų lifto grindų ir t.t.). Žodžiu tikrai džiaugiamės tokia neabejinga ir kruopščia valytoja. Tikiuosi, kad bent pagirimas pasieks šią darbuotoją.
J.
AČIŪ UAB "Šilėja" darbuotojui Andriui už rūpinimąsi Šeškinės g. 21 namu.
Edita
DIDELIS AČIŪ ŠILĖJOS darbuotojui, kuris padėjo man su KIA išvažiuoti iš slidaus sniego kalno 2021.02.22 d. 8 val.ryto Apgailestauju, kad neįsiminiau automobilio numerio (baltas,,kablukas" su Šilėjos logotipu)... NUOŠIRDUS AČIŪ -sėkmės, sveikatos!!!!!
Renata
Rasyskit savo saskaitose aiskiai atsiskaitomaja saskaita, o ne 8 ar 9 eilutes. Yra imone ir yra atsiskaitomoji saskaita. Kokia jusu atsiskaitomoji saskaita seb banke?
Šilėja
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus, kurie leidžia vykdyti kokybišką klientų įmokų apskaitą siekiant išvengti nenustatytų mokėtojų, informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.
Marius
Kodel ant atsiustos saskaitos nesimato pilnai imones rekvizitai!!!! KODEL NERA ATSISKAITOKOSIOS SASKAITOS
Šilėja
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus, kurie leidžia vykdyti kokybišką klientų įmokų apskaitą siekiant išvengti nenustatytų mokėtojų, informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.
Jolanta Ruliene
kodėl atsiųstame mokėjimo pranešime ( pvz.Nr.S4249) nėra nurodytos Jūsų įmonės sąskaitos , į kurią reikia mokėti mokesčius? Prieš tai mūsų namą administravo kita įmonė. Jų atsiųstuose pranešimuose buvo nurodyta sąskaita. jeigu nurodote kiek mokėti, tuomet prašome nurodyti ir visus banko rekvizitus.
Šilėja
Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.
Rudite
Skambinau paklaust kodel negavom saskaitos. Atsakymas buvo- nu kaa ash zhinau, valytojas klauskit? Ka????? Man reikia dabar ieshkot valytojas ir klaust? Gal but man ir ishneshuot visos sakaitos. Jus turit pasirupinti kad saskaitos ateitu o ash turiu pasirupinti kad saskaita butu apmoketa. Todel prashau, susisiekit su valytoja, Dukstu 6. Ash noretum gaut saskaitos. Aciu.
Šilėja
Norime paaiškinti, kad esate prisijungęs vartotojas prie mūsų sistemos ir sąskaitas galite matyti mūsų internetiniame tinklalapyje, todėl popierinės sąskaitos nėra siunčiamos. Norėdami papildomai gauti sąskaitas elektroniniu paštu, prašome kreiptis el. paštu info@sileja.lt nurodydami mokėtojo kodą ir elektroninį paštą, kuriuo pageidaujate gauti elektronines sąskaitas.