Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą

Užpildykite visus laukus *

atsiliepimų: 24

  1. Laba diena. Ilgai laukiame kol pagaliau bus sutvarkytas neveikiantis domofonas Padekaniškių g. 42. Nesuvokiame kur yra problema per šitiek laiko atsiųsti meistrą ir sutvarkyti. Prašome operatyviai sureaguoti!

  2. Už šildymo priežiūrą ima pinigus, o priežiūros nėra. Jau tris metus nešildo radiatorius virtuvėje, galimai po kaimynų rekonstrukcijos. Kiekvienais metais apie tai buvo informuotas administratorius. Jis padidindavo temperatūrą, naudos jokios, pas mane radiatorius ir toliau nešylą, oro temperatūra virtuvėje 17 laipsnių, o pas kaimynus 24 laipsniai. 2024 m. vasarį parašiau prašymą, kad atlikti šilumos cirkuliacijos auditą ir nustatyti priežastį. Jau balandis, reakcijos jokios ir po antro laiško.

  3. Dėkoju Virginijai Ambrasienei už geranoriškumą, nuoširdžią pagalbą ir malonų bendravimą . Sėkmės tolimesniame darbe.

  4. Nuoširdžiai šiandien pradžiugino šileja. Parašius rytine žinute su prašymu suraisyti sulužusius laiptus, maža to kad atraše ir užregistravo problema po minutes. Bet ir dar po valandos jau meistrai buvo kieme. Labai džiaugiuosi tokiu operatyvumu !! Šaunuoliai

  5. Laba diena, prie Ukmergės 232 einant link Čiobiškio g. visai nevalyti šaligatviai ir nebarstyti.

    • Sveiki, Joana. Namų teritoriją prižiūri miestą teritoriją tvarkanti įmonė. Šiuo atveju problemą galite registruoti per aplikaciją "Tvarkau miestą" arba tiesiogiai už Šeškinės seniūniją atsakingai vadybininkei Zitai Lukšienei tel. nr. +370 686 22 934, el. paštas zita.luksiene@vilnius.lt.

  6. Sveiki! Kur galėčiau pamatyti namo Gelvonų 61, ilgalaikį priežiūros planą, už kurį butų savininkai kviečiami balsuoti iki 2024-01-10? Pamiršote prisegti prie pranešimo?

    • Sveiki. Namo ilgalaikis finansinis planas gyventojams pateikiamas kartu su balsavimo biuleteniu.

  7. Kodėl jūs man nepateikiat skolos ataskaitos? Visus mokesčius moku atskirai paslaugų tiekėjams, o jūs po to kai susimoku mokesčius vis mėnesis iš mėnesiu pripliusuojat prie kito mėnesio. Kas vyksta?! Kur man kreiptis dėl nuolatinio sukčiavimo?

    • Gerb. Nerijau, galėsime atsiųsti Jums skolos ataskaitą Jūsų pateiktais kontaktiniais duomenimis. Problema tame, kad skola susikaupė dar 2022 metų viduryje. Nuo to laiko gana reguliariai mokėdavote didesnes sumas, kad dengti anksčiau neapmokėtas sąskaitas. Nuo šių metų birželio mėn. pradėjote mokėti mažesnes sumas nei mėnesinė sąskaitos suma, o nuo rugpjūčio mėn. 1 d. įmokų iš Jūsų toliau nebegauname dėl ko Jūsų skola vėl stipriai išaugo. Maloniai primename Jums sąskaitas apmokėti laiku, kad nekiltų problemų ateityje.

  8. Sveiki, Negaunu sąskaitų už namo priežiūrą. Ar čia normalu?

    • Sveiki. Jūsų atveju mokestiniai pranešimai buvo siunčiami kitu el.pašto adresu, kurį buvo nurodžiusi namo įgaliotinė kai UAB "Šilėja" pradėjo administruoti Jūsų namą. Primename, kad pasikeitus paslaugų gavėjui ar pastebėjus, kad sąskaitų negaunate, administratorius turėtų būti atitinkamai informuojamas. Visas sąskaitas Jūsų butui galėsite rasti prisijungę prie savitarnos.

  9. Namas pakeičia jus kaip administratorių. Vis tiek gaunu kažkokią sąskaitą. Nueinu į savitarną - ji neveikia. Nusiunčiu jums laišką, kad neveikia sertifikatai - nekrauna savitarnos. Negaunu jokio atsakymo ir ramiai sau užmirštu, nes niekas nieko neatsako. Po poros mėnesių skambina skolų išieškojimo įmonė. Puikus priminimas :) Susimoku jums ir dar susimoku jiems. Gal norit dėl savo klaidos apmokėti jiems administravimo mokesčius?

    • Sveiki. Patikrinus informaciją mokestinis pranešimas Jums buvo išsiųstas el.paštu 04.13 d., vėliau 3 kartus siuntėme automatinius priminimus 04.27 d., 06.06 d., 07.11 d. apie įsiskolinimą. 06.06 d. atsiuntėte atsakymą "Jūsų savitarnos SSL sertifikatas baigė galiot." el.paštu iš kurio gavote priminimą. Sertifikatai Jūsų kreipimosi metu buvo atnaujinami dėl trečiųjų šalių atliktų pakeitimų ir tai galėjo sukelti laikinų nepatogumų jungiantis prie savitarnos. Primename, kad siekiant išvengti nesusipratimų, įmokas reikia apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos Jums patogiu būdu.

  10. Noriu pateikti atsiliepimą apie valytojos darbą. Tarp vartotojų rašomų skundų noriu padėkoti už gerą darbą mūsų namo (Ukmergės g 200, Vilnius) valytojai. Tikrai džiaugiamės turėdami gerai savo darbą atliekančią valytoją, kuri gerai išvalo laiptinę, rūsio patalpa, informuoja namo administratorių dėl esamų trūkumų ( netvarkingų lifto grindų ir t.t.). Žodžiu tikrai džiaugiamės tokia neabejinga ir kruopščia valytoja. Tikiuosi, kad bent pagirimas pasieks šią darbuotoją.

  11. J.

    AČIŪ UAB "Šilėja" darbuotojui Andriui už rūpinimąsi Šeškinės g. 21 namu.

  12. DIDELIS AČIŪ ŠILĖJOS darbuotojui, kuris padėjo man su KIA išvažiuoti iš slidaus sniego kalno 2021.02.22 d. 8 val.ryto Apgailestauju, kad neįsiminiau automobilio numerio (baltas,,kablukas" su Šilėjos logotipu)... NUOŠIRDUS AČIŪ -sėkmės, sveikatos!!!!!

  13. Rasyskit savo saskaitose aiskiai atsiskaitomaja saskaita, o ne 8 ar 9 eilutes. Yra imone ir yra atsiskaitomoji saskaita. Kokia jusu atsiskaitomoji saskaita seb banke?

    • Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus, kurie leidžia vykdyti kokybišką klientų įmokų apskaitą siekiant išvengti nenustatytų mokėtojų, informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.

  14. Kodel ant atsiustos saskaitos nesimato pilnai imones rekvizitai!!!! KODEL NERA ATSISKAITOKOSIOS SASKAITOS

    • Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus, kurie leidžia vykdyti kokybišką klientų įmokų apskaitą siekiant išvengti nenustatytų mokėtojų, informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.

  15. kodėl atsiųstame mokėjimo pranešime ( pvz.Nr.S4249) nėra nurodytos Jūsų įmonės sąskaitos , į kurią reikia mokėti mokesčius? Prieš tai mūsų namą administravo kita įmonė. Jų atsiųstuose pranešimuose buvo nurodyta sąskaita. jeigu nurodote kiek mokėti, tuomet prašome nurodyti ir visus banko rekvizitus.

    • Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.

  16. Skambinau paklaust kodel negavom saskaitos. Atsakymas buvo- nu kaa ash zhinau, valytojas klauskit? Ka????? Man reikia dabar ieshkot valytojas ir klaust? Gal but man ir ishneshuot visos sakaitos. Jus turit pasirupinti kad saskaitos ateitu o ash turiu pasirupinti kad saskaita butu apmoketa. Todel prashau, susisiekit su valytoja, Dukstu 6. Ash noretum gaut saskaitos. Aciu.

    • Norime paaiškinti, kad esate prisijungęs vartotojas prie mūsų sistemos ir sąskaitas galite matyti mūsų internetiniame tinklalapyje, todėl popierinės sąskaitos nėra siunčiamos. Norėdami papildomai gauti sąskaitas elektroniniu paštu, prašome kreiptis el. paštu info@sileja.lt nurodydami mokėtojo kodą ir elektroninį paštą, kuriuo pageidaujate gauti elektronines sąskaitas.

  17. Sveiki ziurekit kodel neperspejat del remonto namo nes vienas zmogus issikviecia kad padarytu remonta kazkoki o moketi turim visi ar nereik kaiminu atsiklausti?nors jokio pvz remontas nebuvo atliekamas

    • Informuojame, kad rugsėjo mėnesį Jūsų namie buvo atliktas tarp-blokinių sienų siūlių hermetinimas ties 18 ir 28 butais. Darbai buvo atliekami gavus Jūsų namo gyventojų prašymus, todėl vadovaujantis LR Civiliniu kodeksu, LR Vyriausybės 2015-09-05 nutarimu Nr. 831 patvirtintais daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administravimo nuostatais ir statybos techniniu reglamentu STR 1.07.03:2017 „Statinių techninės ir naudojimo priežiūros tvarka. Naujų nekilnojamojo turto kadastro objektų formavimo tvarka”. Kadangi minėti teisės aktai įpareigoja administratorių užtikrinti esminius statinio reikalavimus, su namo savininkais šie darbai nederinami. Apie planuojamus darbus Jūsų namo savininkai buvo informuoti namo skelbimų lentose ir UAB „Šilėja” internetiniame tinklalapyje. Esant daugiau klausimų, maloniai prašome kreiptis į savo namo vadybininką.

  18. Gavus teismo civilnės bylos L2-11665/2019-2 teisminio proceso Nr.2-70-3-05481-2019-2 ir procesinio sprendimo kategoriją 3.4.1.12.1 nutartį,kyla klausimas-KUR SUTARTIS tarp UAB"ŠILĖJA"įmonės ir savininko,tai yra manęs?Kodėl NIEKAS niekada nesiunčia sąskaitų JOKIOMIS esamomis ir valstybės pripažintomis informavimo priemonėmis,o kreipiasi į teismą neinformavę sąvininkų apie galimai jų daromą klaidą?Kodėl į teismą nekviečiami galimi skolininkai per JŪSŲ ,galbūt sąmoningai,padarytas klaidas? Informuoju,kad negavęs tinkamo RAŠTIŠKO paaiškinimo paremto raštiška mano pasirašyta sutartimi,būsiu priverstas kreiptis Seimo Teisės ir Teisėtvarkos komitetą dėl galimai Jūsų manipuliavimu įstatymais . Pagarbiai R.Kiela

    • Pranešame, kad UAB ,,Šilėja“ vykdo Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. balandžio 13 d. įsakymą ,,Dėl UAB ,,Šilėja“ skyrimo daugiabučio namo Santariškių g. 37C butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektų administratore“, todėl tokiu atveju atskiros sutartys su kiekvienu daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininku dėl bendrojo naudojimo objektų administravimo nėra sudaromos. UAB ,,Šilėja“ kiekvienam patalpų savininkui pateikia sąskaitas į jo pašto dėžutę arba, esant patalpų savininko pageidavimui – elektroniniu paštu. Duomenys apie Jūsų kitą deklaruotą gyvenamąją vietą UAB ,,Šilėja“ nebuvo žinomi, Jūs taip pat šių duomenų nenurodėte ir prašymų teikti sąskaitas kitu adresu UAB ,,Šilėja“ nepateikėte. Kiti Jūsų klausimai yra susiję su teismų darbu, todėl dėl to nepasisakome.

  19. KO dėl miegat ir nesugebat laiku sąskaitų išsiuntinėti? Atsibuskit

    • Sveiki Remigijau, mokėjimo pranešimai pateikiami iki kiekvieno mėnesio 15 dienos. Informuojame, kad prisiregistravus prie www.sileja.lt galite matyti mokėjimo pranešimus anksčiau nei popieriniai bei elektroniniai mokėjimo pranešimai pasiekia Jūsų pašto dėžutę.

  20. laba diena,kodel pastoviai veluojama atsiusti elektronines saskaitas ačiū.

    • Laba diena, mokėjimo pranešimai pateikiami iki kiekvieno mėnesio 15 dienos. Informuojame, kad prisiregistravus prie www.sileja.lt galite matyti mokėjimo pranešimus anksčiau nei popieriniai mokėjimo pranešimai pasiekia Jūsų pašto dėžutę.