DUK

DUK - Dažniausiai užduodami klausimai
  1. Laiptinės remontas.
  2. Stogo remontas.
  3. Sieninių plokščių siūlių remontas.
  4. Laiptinės įėjimo metalinių durų (su telefonspyne arba mechanine kodine spyna) įrengimas.
  5. Rūsių dezinfekcija.
  6. Pašto dėžučių pakeitimas naujomis ir remontas.
  7. Stambiagabaritinių buitinių atliekų išvežimas.
  8. Tvarka naujai mokesčių knygutei gauti.
  9. Tvarka norint pakeisti radiatorius.
  10. Vandentiekio sistemos išleidimo aktas.
  11. Šeškinės seniūnijoje įrengtų antrinių žaliavų rūšiavimo konteinerių vietos.
  12. Daugiabučio namo savininkų bendrijos steigimas Plačiau...
  13. UAB „Grinda“ teikiamų paslaugų įkainiai (Avarijų likvidavimas ne darbo laiku).

Neradote atsakymo į savo klausimą? Rašykite mums!

1. Laiptinės remontas.
1. Butų/patalpų savininkai turi pateikti 1/4 namo ar laiptinės savininkų prašymą organizuoti susirinkimą ar balsavimą raštu sprendimui priimti, nurodant namo (laiptinės) atstovo vardą, pavardę, adresą ir kontaktinį telefono numerį.
2. Gavus 1/4 namo (laiptinės) butų savininkų rašytinį prašymą, paruošiama remonto darbų sąmata bei lėšų kaupimo laikotarpis (suderinama su namo/laiptinės atstovu pasirašant) ir organizuojamas susirinkimas ar balsavimas raštu.
3. Sukaupus 60 proc. numatomų remontui atlikti lėšų, pradedami darbai.
4. Atlikus darbus, darbai priduodami namo (laiptinės) atstovui (pasirašant). 

2. Stogo remontas.
1. Gyventojas pateikia rašytinį prašymą.
2. Administruojančios įmonės sudaryta komisija patikrina ir nustato remonto darbų apimtis ir būtinumą.
3. Sudaroma darbų sąmata ir supažindinamas namo (laiptinės) atstovas.
4. Sukaupus 60 proc. numatomų remontui atlikti lėšų, pradedami darbai.
5. Stogo remontui sunaudotos lėšos priskaičiuojamos visiems namo (laiptinės) patalpų savininkams proporcingai turimų patalpų bendrajam plotui.
6. Atlikus darbus, darbai priduodami namo (laiptinės) atstovui. 

3. Sieninių plokščių siūlių remontas.
1. Gyventojas turi pateikti rašytinį prašymą.
2. Administruojančios įmonės sudaryta komisija patikrina ir nustato remonto darbų apimtis ir būtinumą.
3. Atliekamas siūlių remontas.
4. Atlikus darbus, darbai priduodami Namo (laiptinės) atstovui (pasirašant).
5. Faktiškai panaudotos lėšos siūlių remontui sunaudotos lėšos priskaičiuojamos visiems namo patalpų savininkams proporcingai turimų patalpų bendrajam plotui.

4. Laiptinės įėjimo metalinių durų (su telefonspyne arba mechanine kodine spyna) įrengimas.
1. Butų/patalpų savininkai turi pateikti 1/4 namo ar laiptinės savininkų prašymą organizuoti susirinkimą ar balsavimą raštu sprendimui priimti, nurodant namo (laiptinės) atstovo vardą, pavardę, adresą ir kontaktinį telefono numerį.
2. Gavus 1/4 namo (laiptinės) butų savininkų rašytinį prašymą, paruošiama darbų sąmata bei lėšų kaupimo laikotarpis (suderinama su namo/laiptinės atstovu pasirašant) ir organizuojamas susirinkimas ar balsavimas raštu.
3. Atlikus darbus, darbai priduodami namo (laiptinės) atstovui (pasirašant).

5. Daugiabučių namų rūsių dezinfekcija.
1. Daugiabučių gyvenamųjų namų rūsiuose atsiradus blusoms, tarakonams, skruzdėlėms ir kitiems kenkėjams, dėl rūsių dezinfekcijos gyventojas turi pateikti rašytinį prašymą.
2. Dezinfekcijai sunaudotos lėšos priskaičiuojamos visiems namo (laiptinės) patalpų savininkams proporcingai turimų patalpų bendrajam plotui.

6. Pašto dėžučių pakeitimas naujomis ir remontas.
1. Butų/patalpų savininkai turi pateikti 1/4 namo ar laiptinės savininkų rašytinį prašymą organizuoti susirinkimą ar balsavimą raštu sprendimui priimti, nurodant namo (laiptinės) atstovo vardą, pavardę, adresą ir kontaktinį telefono numerį.
2. Gavus 1/4 namo (laiptinės) butų savininkų rašytinį prašymą, paruošiama darbų sąmata bei lėšų kaupimo laikotarpis (suderinama su namo/laiptinės atstovu pasirašant) ir organizuojamas susirinkimas ar balsavimas raštu.
3. Atlikus darbus, darbai priduodami namo (laiptinės) atstovui pasirašant.

7. Stambiagabaritinių buitinių atliekų išvežimas.
Informuojame, kad stambiagabaritines atliekas krauti į buitinių atliekų konteinerius, kaupti namo teritorijoje ar bendrojo naudojimo patalpose (koridoriuose, rūsiuose) draudžiama.
Stambiagabaritinės buitinės atliekos ir butų remonto atliekos iš gyventojų priimamos šiose aikštelėse:

Elektronikos laužą (naudoti netinkamą įrangą, kompiuterius, buitinę techniką, jos dalis ir t.t.) priima ir išveža UAB „Elektroninių mašinų perdirbimas“.

Telefonas pasiteirauti: (8 5) 243 7153; nemokamas telefonas: 8 800 10 108.

Vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2006-05-24 sprendimu Nr. 1-1185 „Dėl Vilniaus miesto atliekų tvarkymo taisyklių patvirtinimo“, stambiagabaritės atliekos išvežamos du kartus per metus (pavasarį ir rudenį). Apie jų išvežimo datą skelbimų lentoje pranešime iš anksto.

Daugumos butų savininkų rašytiniu pageidavimu stambiagabaritės atliekos gali būti išvežtos ne pagal grafiką už papildomą mokestį.

8. Tvarka naujai mokesčių knygutei gauti..
Užsisakyti naują atsiskaitymo knygelę galite - paskambinę į AB "ESO" klientų centrą telefonu 1802 arba užsisakykite prisijungę prie AB "ESO" savitarnos svetainės "Manogile".

9. 
Tvarka norint pakeisti radiatorius.
Gyventojas turi užpildyti ir pateikti šildymo sistemos išleidimo ir užpildymo aktą  ir statinio parastojo remonto darbams atlikti aprašą (projektą) dėl radiatorių keitimo.
10. Vandentiekio sistemos išleidimo aktas
11. Šeškinės seniūnijoje įrengtų antrinių žaliavų rūšiavimo konteinerių vietos.

Antrinių žaliavų rūšiavimo konteinerių, esančių Šeškinės mikrorajone, vietas rasite paspaudę čia.