Kontaktai

Klientų aptarnavimo centras Ukmergės g. 221, Vilnius
Informacija mokesčių klausimais, pažymų, skundų priėmimas, sutarčių sudarymas, gyventojų paraiškų bei užsakymų priėmimas dėl remonto darbų arba ištikus avarijai darbo laiku)
Tel. (8 5) 246 6644,
Mob. 8 615 14 489, el. p. kac@sileja.lt; dispecerine@sileja.lt

Administracija Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius
Tel. (8 5) 246 6968, Faks. (8 5) 246 8782, el.p. info@sileja.lt
Darbo laikas: I-IV 7:30-16:30 V 7:30-15:15
Pietų pertrauka 11:30-12:15

Klientų aptarnavimo kokybės kontrolės telefonas
Tel. (8 5) 204 1540, El. p. kokybe@sileja.lt

Avarinės tarnybos:

UAB „Grinda“ miesto avarinė dispečerinė tarnyba (Vandentiekio, kanalizacijos ir šilumos tinklų)
Tel. 1355, (8 5) 215 2112, 8 650 99267 (ne darbo valandomis)
Telefono tinklų - Tel. 119
Elektros tinklų - Tel. (8 5) 261 1020 / (85) 270 0830
Dujų - Tel. 04(8 5) 236 0407

Liftų:
UAB „Kone“, Tel. (8 5) 242 9796; 8 687 90 444
UAB „Schindler liftas“, Tel. (8 5) 216 2852, 8 700 70 112
UAB „Baltijos liftai“, Tel. 8 700 55 966
Gatvių apšvietimo - Tel. (8 5) 249 6005 / (8 5) 249 6104

Avarinis durų (spynų) atrakinimas UAB "Vitemus" - Tel. (8 5) 265 0555, Mob. 8 699 19 689