Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą

Užpildykite visus laukus *

atsiliepimų: 11

  1. Kodel ant atsiustos saskaitos nesimato pilnai imones rekvizitai!!!! KODEL NERA ATSISKAITOKOSIOS SASKAITOS

    • Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus, kurie leidžia vykdyti kokybišką klientų įmokų apskaitą siekiant išvengti nenustatytų mokėtojų, informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.

  2. kodėl atsiųstame mokėjimo pranešime ( pvz.Nr.S4249) nėra nurodytos Jūsų įmonės sąskaitos , į kurią reikia mokėti mokesčius? Prieš tai mūsų namą administravo kita įmonė. Jų atsiųstuose pranešimuose buvo nurodyta sąskaita. jeigu nurodote kiek mokėti, tuomet prašome nurodyti ir visus banko rekvizitus.

    • Norime atkreipti Jūsų dėmesį, kad apie apmokėjimo būdus informacija yra pateikiama kiekvieno mėnesio mokestiniuose pranešimuose. Apmokėti sąskaitą galite: AB Šiaulių bankas, AB SEB bankas, AB Luminor (klientas UAB “Šilėja“ arba klientas IVPI1), t.y. (8 eilutė -Kitos paslaugos, 9 eilutė - Kaupiamos lėšos); AB „Swedbank“: (Kitos paslaugos - įmokos kodas 102146, kaupiamos lėšos - įmokos kodas 103386). MAXIMA parduotuvių kasose, Loterijos Perlas terminaluose, „Lietuvos spauda“ kioskuose ir R-KIOSK parduotuvėse, „Lietuvos pašto“ skyriuose, www.vienasaskaita.lt.

  3. Skambinau paklaust kodel negavom saskaitos. Atsakymas buvo- nu kaa ash zhinau, valytojas klauskit? Ka????? Man reikia dabar ieshkot valytojas ir klaust? Gal but man ir ishneshuot visos sakaitos. Jus turit pasirupinti kad saskaitos ateitu o ash turiu pasirupinti kad saskaita butu apmoketa. Todel prashau, susisiekit su valytoja, Dukstu 6. Ash noretum gaut saskaitos. Aciu.

    • Norime paaiškinti, kad esate prisijungęs vartotojas prie mūsų sistemos ir sąskaitas galite matyti mūsų internetiniame tinklalapyje, todėl popierinės sąskaitos nėra siunčiamos. Norėdami papildomai gauti sąskaitas elektroniniu paštu, prašome kreiptis el. paštu info@sileja.lt nurodydami mokėtojo kodą ir elektroninį paštą, kuriuo pageidaujate gauti elektronines sąskaitas.

  4. Sveiki ziurekit kodel neperspejat del remonto namo nes vienas zmogus issikviecia kad padarytu remonta kazkoki o moketi turim visi ar nereik kaiminu atsiklausti?nors jokio pvz remontas nebuvo atliekamas

    • Informuojame, kad rugsėjo mėnesį Jūsų namie buvo atliktas tarp-blokinių sienų siūlių hermetinimas ties 18 ir 28 butais. Darbai buvo atliekami gavus Jūsų namo gyventojų prašymus, todėl vadovaujantis LR Civiliniu kodeksu, LR Vyriausybės 2015-09-05 nutarimu Nr. 831 patvirtintais daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administravimo nuostatais ir statybos techniniu reglamentu STR 1.07.03:2017 „Statinių techninės ir naudojimo priežiūros tvarka. Naujų nekilnojamojo turto kadastro objektų formavimo tvarka”. Kadangi minėti teisės aktai įpareigoja administratorių užtikrinti esminius statinio reikalavimus, su namo savininkais šie darbai nederinami. Apie planuojamus darbus Jūsų namo savininkai buvo informuoti namo skelbimų lentose ir UAB „Šilėja” internetiniame tinklalapyje. Esant daugiau klausimų, maloniai prašome kreiptis į savo namo vadybininką.

  5. Gavus teismo civilnės bylos L2-11665/2019-2 teisminio proceso Nr.2-70-3-05481-2019-2 ir procesinio sprendimo kategoriją 3.4.1.12.1 nutartį,kyla klausimas-KUR SUTARTIS tarp UAB"ŠILĖJA"įmonės ir savininko,tai yra manęs?Kodėl NIEKAS niekada nesiunčia sąskaitų JOKIOMIS esamomis ir valstybės pripažintomis informavimo priemonėmis,o kreipiasi į teismą neinformavę sąvininkų apie galimai jų daromą klaidą?Kodėl į teismą nekviečiami galimi skolininkai per JŪSŲ ,galbūt sąmoningai,padarytas klaidas? Informuoju,kad negavęs tinkamo RAŠTIŠKO paaiškinimo paremto raštiška mano pasirašyta sutartimi,būsiu priverstas kreiptis Seimo Teisės ir Teisėtvarkos komitetą dėl galimai Jūsų manipuliavimu įstatymais . Pagarbiai R.Kiela

    • Pranešame, kad UAB ,,Šilėja“ vykdo Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. balandžio 13 d. įsakymą ,,Dėl UAB ,,Šilėja“ skyrimo daugiabučio namo Santariškių g. 37C butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektų administratore“, todėl tokiu atveju atskiros sutartys su kiekvienu daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininku dėl bendrojo naudojimo objektų administravimo nėra sudaromos. UAB ,,Šilėja“ kiekvienam patalpų savininkui pateikia sąskaitas į jo pašto dėžutę arba, esant patalpų savininko pageidavimui – elektroniniu paštu. Duomenys apie Jūsų kitą deklaruotą gyvenamąją vietą UAB ,,Šilėja“ nebuvo žinomi, Jūs taip pat šių duomenų nenurodėte ir prašymų teikti sąskaitas kitu adresu UAB ,,Šilėja“ nepateikėte. Kiti Jūsų klausimai yra susiję su teismų darbu, todėl dėl to nepasisakome.

  6. KO dėl miegat ir nesugebat laiku sąskaitų išsiuntinėti? Atsibuskit

    • Sveiki Remigijau, mokėjimo pranešimai pateikiami iki kiekvieno mėnesio 15 dienos. Informuojame, kad prisiregistravus prie www.sileja.lt galite matyti mokėjimo pranešimus anksčiau nei popieriniai bei elektroniniai mokėjimo pranešimai pasiekia Jūsų pašto dėžutę.

  7. laba diena,kodel pastoviai veluojama atsiusti elektronines saskaitas ačiū.

    • Laba diena, mokėjimo pranešimai pateikiami iki kiekvieno mėnesio 15 dienos. Informuojame, kad prisiregistravus prie www.sileja.lt galite matyti mokėjimo pranešimus anksčiau nei popieriniai mokėjimo pranešimai pasiekia Jūsų pašto dėžutę.

  8. Noreciau pasidziaugti kiemo ir namo vidaus tvarkymu, teikiamu jusu įmonės!! Namas, esantis adresu Kalvariju 99a, ir jo prieigos yra visada krupsciai valomi, svarus, priziureti, be siuksliu. Ziema aplinkiniai takeliai buna apsnigti, o aplink musu nama sniegas nukastas, ledas nugremztas. Kitais metu laikais rytais nesimato jokios šiukšlelės. Nuoširdus aciu tiems zmonems, kurie atlieka savo darba taip nuosirdziai! Pagarbiai, Jurgita K.

  9. Ar nebūtų įmanoma greičiau gauti sąskaitų už paslaugas. Visada vandenų, šilumininkų sąskaitas gaunu daug anksčiau už Jūsų. Noriu apmokėti ir tenka laukti. Negi taip sunku operatyviau atsiųsti sąskaitas.

    • Apgailestaujame, bet Mokėjimo pranešimus (Sąskaitas) pateikiame tarp mėnesio 10 -15 dienų. Iki 10 dienos dar apdorojami duomenis, kuriuos gauname iš kitų tiekėjų (Elektra, liftai, buitinės atliekos ir kt.) Jūsų patogumui ir greitesniam Mokėjimo pranešimų (Sąskaitų) gavimui galime pasiūlyti mokėjimo pranešimo (sąskaitos) siuntimą el. paštu. Reikia atsiųsti pranešimą į info@sileja.lt nurodant vardą, pavardę, abonentinės knygelės, telefono numerį ir el. pašto adresą į kurį pageidaujate gauti mokėjimo pranešimą.

  10. Sveiki.Nezinau kur daugiau kreiptis nes jau du metai kaip skambinu del namose mano bute temperaturos. Namose salta kambario temperatura nuo 15 iki16 auksciau nekyla.Tad man kitos iseites nera kaip priversta kviesti gal kokiu zurnalistus apie tai jau galvoju.

    • Laba diena, specialistams patikrinus Jūsų butą, buvo išmatuota patalpos temperatūra kuri yra 20 laipsnių. Jūsų atsiliepimas neatitinka esamos situacijos.

  11. Laba diena, džiaugiuosi ir esu maloniai nustebintas, kad paskutiniuoju laiku labai pagerėjo daugiabučių kiemų priežiūra t.y. šiukšlių ir stambiagabaričių atliekų surinkimas ir išvežimas, kuris dabar vyksta beveik kasdien, o tai dabar yra vienintelis būdas gyventi gražesnėje aplinkoje. Dauguma gyventojų dar nesupranta, kad savo atliekas patys turi išvežti į atliekų aikšteles ir nenori to suprasti. Noriu padėkoti Šilėjos administracijai už tokį gerą sprendimą ir jo vykdymą. Gelvonų g. 59 gyventojas