Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą

Užpildykite visus laukus *

atsiliepimų: 12

  1. Laba diena.Kada jus atsakysi i mano laiska,ar tureciau skustis toliau

  2. UAB sileja atsiskaite uz duris su telefono uzraktu,o bute neirenge pasikalbejimo rageli,uz ka moketi?Ciobiskio,15-21

  3. Sveiki. Prašau paaiškinti kodėl yra trinami atsiliepimai? Negavau komentaro į savo pastabą dėl šalto gyvatuko bute, problemos nesugebate išspręsti visą mėnesį.

  4. Sveiki, noriu perspėti, kad, jei pas jus ateitų darbų atlikti santechnikas Jonas- tai žinokit- pastoviai meluoja, pasitikėti negalima, žada, bet nepadaro. Aiškiai meluoja, o ypač jei mato, kad žmogus tiki nebūtom istorijom: avariją likviduoja, važiuoja paimti kito santechninio rakto, bus už pusvalandžio ir pan. Tiesiog, jei pas jus atvyks atlikti darbų Jonas- apsiginkluokit geležine kantrybe ir iš kart nusiteikit, kad darbai vyks labai ilgai, ir, jei reikia atsiprašyti iš darbo- tai vieno karto tikrai neužteks.

  5. Sveiki ziurekit kodel neperspejat del remonto namo nes vienas zmogus issikviecia kad padarytu remonta kazkoki o moketi turim visi ar nereik kaiminu atsiklausti?nors jokio pvz remontas nebuvo atliekamas

    • Informuojame, kad rugsėjo mėnesį Jūsų namie buvo atliktas tarp-blokinių sienų siūlių hermetinimas ties 18 ir 28 butais. Darbai buvo atliekami gavus Jūsų namo gyventojų prašymus, todėl vadovaujantis LR Civiliniu kodeksu, LR Vyriausybės 2015-09-05 nutarimu Nr. 831 patvirtintais daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administravimo nuostatais ir statybos techniniu reglamentu STR 1.07.03:2017 „Statinių techninės ir naudojimo priežiūros tvarka. Naujų nekilnojamojo turto kadastro objektų formavimo tvarka”. Kadangi minėti teisės aktai įpareigoja administratorių užtikrinti esminius statinio reikalavimus, su namo savininkais šie darbai nederinami. Apie planuojamus darbus Jūsų namo savininkai buvo informuoti namo skelbimų lentose ir UAB „Šilėja” internetiniame tinklalapyje. Esant daugiau klausimų, maloniai prašome kreiptis į savo namo vadybininką.

  6. Gavus teismo civilnės bylos L2-11665/2019-2 teisminio proceso Nr.2-70-3-05481-2019-2 ir procesinio sprendimo kategoriją 3.4.1.12.1 nutartį,kyla klausimas-KUR SUTARTIS tarp UAB"ŠILĖJA"įmonės ir savininko,tai yra manęs?Kodėl NIEKAS niekada nesiunčia sąskaitų JOKIOMIS esamomis ir valstybės pripažintomis informavimo priemonėmis,o kreipiasi į teismą neinformavę sąvininkų apie galimai jų daromą klaidą?Kodėl į teismą nekviečiami galimi skolininkai per JŪSŲ ,galbūt sąmoningai,padarytas klaidas? Informuoju,kad negavęs tinkamo RAŠTIŠKO paaiškinimo paremto raštiška mano pasirašyta sutartimi,būsiu priverstas kreiptis Seimo Teisės ir Teisėtvarkos komitetą dėl galimai Jūsų manipuliavimu įstatymais . Pagarbiai R.Kiela

    • Pranešame, kad UAB ,,Šilėja“ vykdo Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. balandžio 13 d. įsakymą ,,Dėl UAB ,,Šilėja“ skyrimo daugiabučio namo Santariškių g. 37C butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektų administratore“, todėl tokiu atveju atskiros sutartys su kiekvienu daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininku dėl bendrojo naudojimo objektų administravimo nėra sudaromos. UAB ,,Šilėja“ kiekvienam patalpų savininkui pateikia sąskaitas į jo pašto dėžutę arba, esant patalpų savininko pageidavimui – elektroniniu paštu. Duomenys apie Jūsų kitą deklaruotą gyvenamąją vietą UAB ,,Šilėja“ nebuvo žinomi, Jūs taip pat šių duomenų nenurodėte ir prašymų teikti sąskaitas kitu adresu UAB ,,Šilėja“ nepateikėte. Kiti Jūsų klausimai yra susiję teismų darbu, todėl dėl to nepasisakome.

  7. KO dėl miegat ir nesugebat laiku sąskaitų išsiuntinėti? Atsibuskit

    • Sveiki Remigijau, mokėjimo pranešimai pateikiami iki kiekvieno mėnesio 15 dienos. Informuojame, kad prisiregistravus prie www.sileja.lt galite matyti mokėjimo pranešimus anksčiau nei popieriniai bei elektroniniai mokėjimo pranešimai pasiekia Jūsų pašto dėžutę.

  8. laba diena,kodel pastoviai veluojama atsiusti elektronines saskaitas ačiū.

    • Laba diena, mokėjimo pranešimai pateikiami iki kiekvieno mėnesio 15 dienos. Informuojame, kad prisiregistravus prie www.sileja.lt galite matyti mokėjimo pranešimus anksčiau nei popieriniai mokėjimo pranešimai pasiekia Jūsų pašto dėžutę.

  9. Noreciau pasidziaugti kiemo ir namo vidaus tvarkymu, teikiamu jusu įmonės!! Namas, esantis adresu Kalvariju 99a, ir jo prieigos yra visada krupsciai valomi, svarus, priziureti, be siuksliu. Ziema aplinkiniai takeliai buna apsnigti, o aplink musu nama sniegas nukastas, ledas nugremztas. Kitais metu laikais rytais nesimato jokios šiukšlelės. Nuoširdus aciu tiems zmonems, kurie atlieka savo darba taip nuosirdziai! Pagarbiai, Jurgita K.

  10. Ar nebūtų įmanoma greičiau gauti sąskaitų už paslaugas. Visada vandenų, šilumininkų sąskaitas gaunu daug anksčiau už Jūsų. Noriu apmokėti ir tenka laukti. Negi taip sunku operatyviau atsiųsti sąskaitas.

    • Apgailestaujame, bet Mokėjimo pranešimus (Sąskaitas) pateikiame tarp mėnesio 10 -15 dienų. Iki 10 dienos dar apdorojami duomenis, kuriuos gauname iš kitų tiekėjų (Elektra, liftai, buitinės atliekos ir kt.) Jūsų patogumui ir greitesniam Mokėjimo pranešimų (Sąskaitų) gavimui galime pasiūlyti mokėjimo pranešimo (sąskaitos) siuntimą el. paštu. Reikia atsiųsti pranešimą į info@sileja.lt nurodant vardą, pavardę, abonentinės knygelės, telefono numerį ir el. pašto adresą į kurį pageidaujate gauti mokėjimo pranešimą.

  11. Sveiki.Nezinau kur daugiau kreiptis nes jau du metai kaip skambinu del namose mano bute temperaturos. Namose salta kambario temperatura nuo 15 iki16 auksciau nekyla.Tad man kitos iseites nera kaip priversta kviesti gal kokiu zurnalistus apie tai jau galvoju.

    • Laba diena, specialistams patikrinus Jūsų butą, buvo išmatuota patalpos temperatūra kuri yra 20 laipsnių. Jūsų atsiliepimas neatitinka esamos situacijos.

  12. Laba diena, džiaugiuosi ir esu maloniai nustebintas, kad paskutiniuoju laiku labai pagerėjo daugiabučių kiemų priežiūra t.y. šiukšlių ir stambiagabaričių atliekų surinkimas ir išvežimas, kuris dabar vyksta beveik kasdien, o tai dabar yra vienintelis būdas gyventi gražesnėje aplinkoje. Dauguma gyventojų dar nesupranta, kad savo atliekas patys turi išvežti į atliekų aikšteles ir nenori to suprasti. Noriu padėkoti Šilėjos administracijai už tokį gerą sprendimą ir jo vykdymą. Gelvonų g. 59 gyventojas